F.A.Q. - Συχνές Ερωτήσεις

Πρίν επικοινωνήσετε μαζι μας, ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω.


Ποιοί είστε? Μπορώ να σας εμπιστευτώ την πολύτιμη συσκευή μου / την εγκατάσταση Home Theater του σπιτιού μου?

Κινητήριος δύναμη πίσω απο την AudioCare είναι ο κ. Αθανασίου που μετράει πάνω απο 10 χρόνια εμπειρία στο χώρο του ήχου. Με την πρώτη του εταιρεία να έχει δημιουργηθεί το 1991 είναι ένας απο τους ελάχιστους ηλεκτρονικούς που ασχολούνται κάθετα με το service συσκευών ήχου στη Βόρεια Ελλάδα. Ακόμη, με την προσωπική του ενασχόληση με τη μουσική, είναι πλέον ίσως ο πιό εξιδεικευμένος τεχνικός στο service παλιών και νέων synthesizer. Σαν φυσικό επακόλουθο η AudioCare είναι μια εταιρεία που αντιμετωπίζει εσάς, τη συσκευή σας και κάθε εγκατάσταση με σεβασμό. Ετσι μπορείτε να είστε σίγουροι ότι συνεργάζεστε με ανθρώπους με μεγάλη τεχνογνωσία κατάλληλους να δώσουν τη λύση σε κάθε πρόβλημα σας.


Κατοικώ εκτός Θεσσαλονίκης. Θέλω να σας στείλω μια συσκευή μου για επισκευή. Πως μπορεί να γίνει αυτό?

Η εταιρεία μας προσφέρει πλέον παραλαβή - παράδοση της συσκευής σας απο το χώρο σας με courier σε πολύ συμφέρουσα τιμή! Διαβάστε παρακάτω τις λεπτομέρειες. Αν δεν σας αρέσει αυτός ο τρόπος, υπάρχουν ακόμη δύο λύσεις, διαλέξτε ποιά σας βολεύει περισσότερο: Με το ταχυδρομείο ή με ΚΤΕΛ. Όπως και αν διαλέξετε να στείλετε την συσκευή σας, εμείς θα την παραλάβουμε, θα την επισκευάσουμε και θα σας την στείλουμε πίσω. Σημειώστε όμως οτι αν και η αποστολή με Κτελ είναι η φτηνότερη είναι και η πιο αναξιόπιστη. Εχουμε ακούσει περιπτώσεις απωλειών, κάτι που φυσικά δεν θα θέλαμε να γίνει και για τη δική σας συσκευή! Αν παρόλα αυτά θέλετε να δοκιμάσετε την τύχη σας ενημερώστε μας απαραίτητα πρίν τη στείλετε! Για αποστολές με δική σας κούριερ η ταχυδρομείο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, να θυμάστε μόνο οτι δεν δεχόμαστε οποιαδήποτε χρέωση κατα την παραλαβή.


Δώστε μου λεπτομέρειες για την παραλαβή συσκευών απο Courrier.

Η υπηρεσία αυτή προσφέρεται σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας στις οποίες υπάρχει υποκατάστημα της συνεργαζόμενης με εμάς Courier. Οι πρωτεύουσες όλων των νομών της Ηπειρωτικής Ελλάδας εξυπηρετούνται, για τις μικρότερες πόλεις και τα νησιά επικοινωνήστε μαζί μας για να το ελένξουμε.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συσκευάσετε την συσκευή σας και να μας τηλεφωνήσετε. Εμείς σας στέλνουμε τον courier την ώρα που σας βολεύει, και αφού παραλάβουμε την συσκευή σας, κοστολογούμε το service και σας ενημερώνουμε. Μετά το τέλος της επισκευής, η συσκευή σας επιστρέφεται με το ίδιο τρόπο. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να γίνει επισκευή, επιβαρύνεστε μόνο με τα έξοδα του courier (που πρέπει να πληρωθεί είτε γίνει η επισκευή είτε όχι) εκτός ειδικών περιπτώσεων που αναλύονται σε άλλο σημείο σε αυτή τη σελίδα. Εσείς δεν έχετε καμιά οικονομική δοσοληψία με τον courier. Τα χρήματα για την μεταφορά θα πληρωθούν σε εμάς μαζί με την επισκευή.
Πληρωμές μπορούν να γίνουν μέσω τραπέζης η Paypal. (στις πληρωμές μέσω paypal υπάρχει επιβάρυνση 4% λόγω των κρατήσεων που κάνει).
Η εταιρεία μας δεν επιβαρύνει τις τιμές της courier για να βγάλει κέρδος, ο πελάτης πληρώνει ακριβώς αυτό που κόστισε η μεταφορά της συσκευής του.


Κάποιες συμβουλές για τη συσκευασία-αποστολή της συσκευής μου?

Συσκευάστε πολύ καλά τη συσκευή σας ακολουθώντας τους παρακάτω κανόνες:

Α) Συσκευάστε τη συσκευή μέσα σε χαρτοκιβώτιο τυλίγοντας τη με χαρτί, πλαστικό συσκευασίας η άλλο υλικό που θα την προστατεύει. Οχι απλά τύλιγμα με χαρτί η πλαστικό.
Β) Γράψτε στη συσκευασία τα στοιχεία σας και τα στοιχεία μας αναλυτικά.
Γ) Βάλτε οπωσδήποτε μέσα στη συσκευασία ένα χαρτί που να περιγράφει το πρόβλημα της συσκευής.
Δ) Σε περίπτωση λυχνιακής συσκευής βγάλτε αν είναι δυνατόν τις λυχνίες απο τις βάσεις τους και τοποθετήστε τις σε ενα χωριστό κουτί. Σημειώστε που βρισκόταν η κάθε λυχνία. Τοποθετήστε το κουτί τους μέσα στο κουτί που βάζετε τη συσκευή. Αν οι λυχνίες πρέπει να μείνουν στη θέση τους, τοποθετήστε από πάνω τους υλικό ώστε να μην μπορούν να βγούν απο τη θέση τους με τους κραδασμούς της μεταφοράς.
Ε) Σε περίπτωση αποστολής pickup αφαιρέστε το πλατώ και στερεώστε το σε άλλο σημείο της συσκευασίας. Αν δεν βγαίνει απο τη θέση του στερεώστε το καλά εκεί που βρίσκεται με χαρτοταινία.
Z) Εφόσον η συσκευή σας έχει προεξέχοντα μέρη πχ ποτενσιόμετρα volume, μοχλούς joystick κλπ τοποθετήστε γύρω τους αφρώδες υλικό, ώστε σε πιθανό χτύπημα να μην σπάσουν.


Γενικές συμβουλές πρίν σας φέρω / στείλω τη συσκευή μου για service?

Α) Σημειώστε η κρατήστε αντίγραφο ασφαλείας πληροφοριών που βρίσκονται αποθηκευμένες στη συσκευή σας και πιθανόν να χαθούν κατά την επισκευή λόγω αποσυναρμολόγησης της, πχ μνήμες σε δέκτες η ήχοι σε synthesizer. Στην περίπτωση synthesizer aν δεν μπορείτε να το κάνετε εσείς μήν ξεχάσετε να μας ενημερώσετε για να το κάνουμε εμείς.
Β) Σε περίπτωση που υποπτεύεστε οτι κάποιο περιφερειακό εξάρτημα (πχ καλώδιο) εχει σχέση με τη βλάβη, μην διστάσετε να το φέρετε μαζί.



Θέλω να μου πείτε πόσο θα κοστίσει να μου επισκευάσετε την συσκευή μου πρίν σας τη στείλω.

Δυστυχώς δεν τα καταφέρνουμε καλά στη μαντική! Πρέπει να την εξετάσουμε απο κοντά. Κι αν δεν σας συμφέρει η επισκευή απλά δεν την κάνουμε!


Θα με χρεώσετε αν αφού μου κοστολογήσετε την βλάβη αποφασίσω οτι δεν θέλω να επιδιορθώσετε την συσκευή μου?

Πάγια τακτική μας είναι να μην χρεώνουμε για την διάγνωση αν είναι εύκολο να γίνει. Σε περίπτωση που απαιτήσει χρόνο, θα υπάρξει μια μικρή χρέωση. Σε περίπτωση που αποφασίσετε τελικά να επιδιορθώσουμε την συσκευή σας το ποσό αυτό δεν χρεώνεται.


Εχω ένα πρόβλημα στο σπίτι / κατάστημα με τον ήχο / το Home Theater. Μπορείτε να έρθετε να το δείτε απο κοντά? Μπορείτε να έρθετε να πάρετε την χαλασμένη συσκευή μου απο το χώρο μου?

Φυσικά, εφόσον βρίσκεστε στη Θεσσαλονίκη η τα περίχωρα. Τηλεφωνήστε μας για ραντεβού.


Εχω μια ερώτηση που δεν καλύπτεται απο τα παραπάνω. Να σας στείλω e-mail?

Βεβαίως! Μόνο δώστε μας λίγο χρόνο για να απαντήσουμε. Βλέπετε είμαστε συνεχώς απασχολημένοι με τα service και τα e-mail περνούν σε δεύτερη μοίρα.